Grabber AT3 doporučenou pneumatikou pro BMW X5

General Tire je doporučenou pneumatikou pro BMW X5

Nejnovější BMW X5 vybavená pneumatikami General Tire Grabber AT3 zajistí vynikající přilnavost v terénu a bezpečné ovládání na silnici

Značka General Tire bude dodávat pneumatiky pro nejnovější BMW X5. Na nejnovější model X bavorského výrobce aut je doporučena terénní pneumatika Grabber AT3 ve velikosti 275/45 R20 110V XL.

BMW X5 je průkopníkem terénních vozidel, která kombinují luxus a výkon, takže se očekává hodně i od jejich pneumatik: Dezén Grabber AT3 od firmy General Tire nabízí tři inovativní technologie, které umožňují vynikající výkon jak v terénu i na silnici, sníženou hlučnost a vylepšený kilometrový výkon poskytující maximální přilnavost na kamenitém, písčitém a bahnitéovrchu.

"Pro značku General Tire je uznání od jednoho z předních evropských výrobců 4x4 automobilů zpečetěním kvality," říká Matthias Bartz, generální manažer pro oblast pneumatik pro oblast EMEA. "BMW se svými požadavky na pneumatiky v originální i náhradní výbavě nasazuje laťku vysoko. Naše pneumatiky jsou schváleny pro rychlosti až 240 km/h a jako celoroční pneumatika Grabber AT3 je opatřena značkou M+S a symbolem sněhové vločky, které signalizují bezpečnou manipulaci na zasněžených plochách".

První z inovativních technologií je „TracGen", která zahrnuje otevřený design ramen, trakční hřebeny, které vývojáři nazývají „trakční kapsy a lamely uspořádané v různých úhlech pro zvýšení přilnavosti.

Další je „DuraGen" pryžová směs, která poskytuje vynikající odolnost proti roztržení a zlepšuje kilometrový výkon v nerovném terénu. Tato kombinace konstrukčních prvků zvyšuje samočisticí vlastnosti běhounu, umožňuje dobré přilnutí na kluzkých a nezpevněných površích a poskytuje velký počet hran pro zajištění přilnavosti v každém směru.

A nakonec technologie „ComfortBalance" úspěšně překonává protichůdné zájmy jízdního komfortu na silnici a dobré přilnavosti v terénu. Vyvážená geometrie bloku běhounu s nízkou tuhostí a speciálně upraveným uspořádáním bloků ve středu běhounu snižuje vibrace v pneumatice.